Termin Miejsce Czas trwania Koszt
Czerwiec 2022 on-line 8 godzin 1470 zł / uczestnik

 

Odpowiedni wizerunek w Social Media to szansa na lepszą pracę, awans, zdobycie nowych Klientów albo wypromowanie swojego biznesu.

W dzisiejszych czasach wizerunek jest czymś niesłychanie ważnym. Zarówno z perspektywy kandydata do pracy, pracownika, menedżera jak i właściciela firmy. Możliwości jakie daje internet, a w szczególności media społecznościowe, są olbrzymie i mogą zarówno wzmocnić wizerunek osoby lub ten wizerunek osłabić, a nawet zniszczyć. Odpowiedni wizerunek w Social Media to szansa na lepszą pracę, awans, zdobycie nowych Klientów albo wypromowanie swojego biznesu.

Na szkoleniu Budowanie Wizerunku w Social Media uczestnicy poznają najważniejsze narzędzia i sposoby prezentacji i kreowania własnej marki - spójnego i profesjonalnego wizerunku zgodnego z własnymi wartościami oraz celem jaki chcą osiągnąć.

Szkolenie da możliwość porównania najważniejszych sposobów Personal Branding i wybór tych najbardziej optymalnych z perspektywy każdego uczestnika.

Czego uczestnik nauczy się na szkoleniu?: 
  • Uczestnik zwiększy świadomość w zakresie wpływu wizerunku na karierę oraz odbiór przez pracowników, współpracowników, szefów, klientów
  • Otrzyma wskazówki w zakresie budowania własnych profili w mediach społecznościowych (opis, wybór zdjęcia profilowego, zainteresowania, charakter postów i dobór zdjęć)
  • Pozna najlepsze praktyki i główne zasady etykiety Social Media
  • Będzie potrafił przeanalizować wizerunek drugiej osoby i doradzić jej w zakresie prostych elementów wspierających lub osłabiających ten wizerunek
  • Wybierze najbardziej optymalne dla siebie sposoby wykorzystania poszczególnych narzędzi
  • Social Media i zdefiniuje cele oraz strategię budowania w nich swojego wizerunku
Tematyka kursu: 

I. Kluczowe elementy wizerunku zawodowego i osobistego
Wiedza (Content)
Popularność (popularity)
Atrakcyjność (attractivenes)
Wpływowość (Influence)
Komunikacja wizualna - „jak Cię widzą tak Cię piszą”

II. Marka osobista
Kiedy wizerunek staje się marką?
Kluczowe czynniki marki osobistej
Budowanie wizerunku a budowanie marki
Uwierzytelnianie marki
Wykorzystanie marki

III. Cel budowania wizerunku
Zdefiniowanie celu i efektu budowania wizerunku

IV. Elementy budowania wizerunku na co dzień i ich odbicie w Social Media
Etykieta i sposób bycia
Zasady i wartości
Styl i strój
Wiedza

V. Media tradycyjne i Social Media
Specyfika Social Media
Główne pojęcia stosowane w Social Media
Etykieta Social Media
Wybór Social Media w odniesieniu do celu wizerunkowego

VI. Facebook
Budowanie profilu
Tworzenie silnego posta
iltrowanie znajomości
Ustawienia prywatności dla profilu i postów
Tworzenie zasięgu zdjęć poprzez tworzenie albumów
Uczestnictwo w grupach otwartych i zamkniętych1470 zł / uczestnik

VII. LinkedIn
Specyfika LinkedIn w wersji desktop i mobilnej
Tworzenie profilu
Tworzenie nagłówka
Tworzenie opisu zawodowego
Określenie grupy pożądanych kontaktów
Dodawanie kontaktów, szukanie kontaków (Connections) wg kluczy
Ocieplenie kontaktu po przyjęciu do sieci
Ocieplanie kontaktu przy okazji rocznic, wydarzeń okolicznościowych (zmiana pracy, awans)
Udostępnianie cudzych treści
Dzielenie się wiedzą, komentowanie, tworzenie własnej treści

VIII. Twitter
Prowadzenie profilu - ogólne zasady
Określanie profili, które warto śledzić
Tworzenie silnych Tweetów
Udostępnianie, komentowanie

IX. Instagram
Specyfika Instagram i jego wykorzystanie do budowania wizerunku zawodowego
Ustawienia prywatności
Specyfika dobrego zdjęcia niezależnie od tematu - kompozycja i edycja (podstawy)
Zdobywanie Followersów
Określanie profili, które warto śledzić
Udostępnianie zdjęć, opisywanie zdjęć i komentowanie Instastory
InstaTV

X. Youtube
Najlepsze praktyki w zakresie tworzenia filmów dedykowanych do Youtube
Najlepsze praktyki prowadzenia kanału na Youtube
Zasady zdobywania zasięgów na Youtube
Odsłony vs. subskrybcje

XI. Inne media
Serwisy branżowe
Platformy wymiany wiedzy
Fora internetowe
Pisanie artykułów do mediów tradycyjnych i online

Kurs kończy się egzaminem wewnętrznym.

Uczestnicy otrzymują hologramowany certyfikat oraz zaświadczenie AHE z informacją o wyniku egzaminu

 

Cena: 
1470 zł

Dolny pasek