Termin Miejsce Czas trwania Koszt
Czerwiec 2022 on-line 8 godzin 1470 zł / uczestnik

 

Z kim kojarzą Ci się czerwone spodnie, czerwone okulary i żółta koszula?
 
Już wiesz? Dlaczego akurat z tą osobą?
Co możesz powiedzieć o tej osobie?
 
 
W dzisiejszych czasach wizerunek jest czymś niesłychanie ważnym. Nie jest to już tylko domena ludzi z tzw. „show biznesu”. Jest ważny również z perspektywy osób prowadzących swoje biznesy, zarządzających firmą, pracowników, czy kandydatów starających się o pracę. Możliwości jakie daje internet, a w szczególności media społecznościowe, są olbrzymie i mogą zarówno wzmocnić wizerunek osoby lub ten wizerunek osłabić, a nawet zniszczyć. Odpowiedni wizerunek w Social Media to szansa na zdobycie nowych klientów, wypromowanie swojego biznesu, awans lub nową pracę.
 
Na szkoleniu uczestnicy poznają najważniejsze narzędzia i sposoby prezentacji i kreowania własnej marki - spójnego i profesjonalnego wizerunku zgodnego z własnymi wartościami oraz celem jaki chcą osiągnąć.

 

Czego uczestnik nauczy się na szkoleniu?: 
  • Uczestnik zwiększy świadomość w zakresie wpływu wizerunku na karierę oraz odbiór przez pracowników, współpracowników, szefów, klientów
  • Otrzyma wskazówki w zakresie budowania własnych profili w mediach społecznościowych (opis, wybór zdjęcia profilowego, zainteresowania, charakter postów i dobór zdjęć)
  • Pozna najlepsze praktyki i główne zasady etykiety Social Media
  • Będzie potrafił przeanalizować wizerunek drugiej osoby i doradzić jej w zakresie prostych elementów wspierających lub osłabiających ten wizerunek
  • Wybierze najbardziej optymalne dla siebie sposoby wykorzystania poszczególnych narzędzi
  • Social Media i zdefiniuje cele oraz strategię budowania w nich swojego wizerunku
Tematyka kursu: 

I. Wstęp  - czym jest Personel branding?
Definicja marki własnej
Najważniejsze zasady marketingowe w odniesieniu do marki własnej
Reaktywność vs. proaktywność – jak budować własną postawę
i obszary wpływu

II. Marka osobista
Kiedy wizerunek staje się marką?
Kluczowe czynniki marki osobistej
Budowanie wizerunku a budowanie marki
Uwierzytelnienie marki
Wykorzystanie marki

III. Cel budowania wizerunku
Zdefiniowanie celu i efektu budowania wizerunku

IV. Kluczowe elementy wizerunku zawodowego i osobistego
Wiedza (Content)
Popularność (popularity)
Atrakcyjność (attractivenes)
Wpływowość (Influence)
Komunikacja wizualna – „jak Cię widzą, tak Cie piszą”

V. Elementy budowania wizerunki na co dzień i ich odbicie w Social
Media
Specyfika Social Media
Główne pojęcia stosowane w Social Media
Etykieta social Media
Wybór Social Media w odniesieniu do celu wizerunkowego

VI. Linkedin
Tworzenie profilu, opisu zawodowego, nagłówka
Specyfika wersji desktop i mobilnej
Określenie grupy pożądanych kontaktów
Szukanie i dodawanie kontaktów
Ocieplanie kontaktu po przyjęciu do sieci
Ocieplanie kontaktu wykorzystując różnego rodzaju okazje
Udostępniane cudzych treści
Dzielenie się wiedzą, tworzenie własnych treści

Kurs kończy się egzaminem wewnętrznym.

Uczestnicy otrzymują hologramowany certyfikat oraz zaświadczenie AHE z informacją o wyniku egzaminu

 

Cena: 
1470 zł

Dolny pasek