Dodane przez mbielski -
Cel

Dostarczenie praktycznych wskazówek i rozwiązań wzmacniających profesjonalny, biznesowy image. Zwiększenie kompetencji w zakresie skutecznej autoprezentacji, prowadzenia spotkań biznesowych oraz kreowania pozytywnego własnego wizerunku. Poznanie zasad skutecznej komunikacji podczas spotkań biznesowych z zastosowaniem protokołu dyplomatycznego i umiejętność wdrożenia ich w praktyce. Nabycie umiejętności identyfikacji własnych komunikatów niewerbalnych i umiejętne zastosowanie tej wiedzy w kontaktach biznesowych.

Adresaci

Wszystkie osoby zainteresowane poszerzeniem swoich kompetencji.

Czego uczestnik nauczy się na szkoleniu?

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy nabędą wiedzę w zakresie budowania swojego wizerunku, aby w oczach innych być profesjonalistą. Zasad skutecznej komunikacji podczas spotkań biznesowych oraz skutecznej autoprezentacji. Każdy z uczestników, nabędzie umiejętność stosowania zasad biznesowego dress codu, zwiększającego wiarygodność i profesjonalizm. Uczestnicy nabędą również kompetencje w zakresie kreowania własnego wizerunku biznesowego poprzez zachowanie.

Tematyka kursu

KREOWANIE WIZERUNKU BIZNESOWEGO POPRZEZ WYGLĄD

  • Czym jest wizerunek biznesowy?
  • Business dress, business casual, casual – definicja i reguły zastosowania.
  • Znaczenie koloru w kreowaniu wizerunku biznesowego
  • Wizerunek kobiet
  • Wizerunek mężczyzn
  • Klasyczne ubrania biznesowe, czyli co warto mieć w swojej garderobie
  • Moda a biznesowy dress code
  • Rola koloru w ubiorze biznesowym
  • Typ sylwetki a odpowiedni fason
  • Strój formalny, nieformalny, koktajlowy – czym jest i czy w biznesie musimy o nim pamiętać?
  • Wskazówki na zaproszeniu dotyczące stroju – co oznaczają?
  • Biznesowy strój wieczorowy, czyli jak się ubrać na imprezę firmową?
  • Makijaż i fryzura biznesowa – zasady
  • Biżuteria, buty i dodatki w stroju biznesowym
  • Najczęściej popełniane błędy w stroju biznesowym

PROFESJONALNE BUDOWANIE RELACJI

  • Profesjonalny wizerunek, budzący zaufanie i chęć współpracy
  • Prawo pierwszego wrażenia
  • Autoprezentacja, która zbuduje wizerunek profesjonalisty
  • Jak nawiązać rozmowę z nieznaną osobą?
  • Sztuka konwersacji – siła głosu, przejmowanie inicjatywy w rozmowie
  • Formy zwracania się w rozmowie

DOSTOSOWANIE STYLU KOMUNIKACJI DO TYPU OSOBOWOŚCI ROZMÓWCY

  • Typy osobowości a style komunikacji
  • Bariery i przeszkody w procesie komunikacji
  • Budowanie relacji sprzyjających efektywnej komunikacji
  • Etykieta powitania i pozdrawiania się
  • Etykieta telefoniczna
  • Etykieta korespondencyjna
  • Metaprogramy i ich wpływ na indywidualne formy przekazu
  • Sztuka słuchania i analizowania wypowiedzi
  • Panowanie nad emocjami w kontaktach zawodowych
  • Stereotypy i przekonania a skuteczność przekazu
  • Praktyczne techniki poprawy skuteczności komunikacji

UMIEJĘTNE WYKORZYSTANIE MOWY CIAŁA W TRAKCIE KOMUNIKACJI

  • Jak chcesz być postrzegany?
  • Co Twój wizerunek ma mówić o Tobie? – autodiagnoza
  • Elegancja zachowań werbalnych i niewerbalnych
  • Wykorzystanie komunikatów niewerbalnych do budowania wiarygodnego wizerunku w biznesie
  • Elementy komunikacji niewerbalnej: wzrok, mimika, postawa, gesty, dykcja, intonacja, modulacja, dynamika, poruszanie się

SAVOIR- VIVRE I WIZERUNEK OSOBISTY W BIZNESIE

  • Obyczaje i zasady przy stole
  • Jaki strój dobrać według informacji na zaproszeniu
  • Znaczenie koloru ubioru
  • Zaciekaw swojego rozmówcę – przygotowanie przed spotkaniem. Jaką wiedzą możesz zaskoczyć swojego rozmówcę?
  • Tematy tabu podczas small talk

ZASTOSOWANIE PROTOKOŁU DYPLOMATYCZNEGO W BIZNESIE

  • Zasady precedencji
  • Przedstawianie i tytułowanie podczas spotkań
  • Bilety wizytowe – ich rola, znaczenie i rodzaje
  • Wizytówki – wręczanie i przyjmowanie
  • Przejazdy służbowe – hierarchia miejsc w samochodzie
Prowadzący
Obraz
Marcin Wrzoskiewicz

Marcin Wrzoskiewicz - Trener z wieloletnią praktyką w branży szkoleniowej i edukacyjnej. Prowadzi szkolenia, wykłady, wystąpienia i warsztaty rozwijające potencjał osobisty. Pracuje dla klientów w całej Polsce, również on-line. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu kompetencji miękkich takich jak:

  • techniki radzenia sobie ze stresem,
  • komunikacja interpersonalna,
  • rozwój osobisty,
  • asertywność,
  • techniki radzenia sobie z emocjami,
  • rozwój inteligencji emocjonalnej,
  • przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu,
  • zarządzanie sobą w czasie,
  • zwiększenie pewności siebie,
  • motywowanie siebie i innych,
  • autoprezentacja,

Z wykształcenia humanista. Prowadzi wykłady i prelekcje na temat szeroko pojętej psychologii zdrowia, przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu, zarządzania energią, zarządzania stresem i emocjami. Ma doświadczenie w zakresie szkoleń związanych z obsługą klienta, technikami sprzedaży, telemarketingiem. W swojej pracy oprócz teorii wykorzystuje praktykę i wiedzę, którą zdobył jako handlowiec w branży ubezpieczeniowej (PZU) i motoryzacyjnej (Mercedes-Benz). W trakcie szkoleń inspiruje słuchaczy do trenowania kreatywności i twórczego potencjału we wszystkich obszarach życia. Na co dzień pasjonat psychologii, efektywności osobistej i górskich wędrówek.

Kontakt

Centrum Kształcenia Podyplomowego AHE
tel.: +48 42 29 95 633
ckpkursy@ahe.lodz.pl

Uwagi

Certyfikat wydawany jest w w wersji elektronicznej.

Certyfikat w wersji papierowej to koszt dodatkowy 15zł/os.

Dodatkowe koszty: wysyłka certyfikatu na wskazany adres uczestnika.

WAŻNA INFORMACJA DLA FIRM - istnieje możliwość szkolenia zamkniętego dla pracowników firmy, w dni robocze. Prosimy o kontakt e-mail kursyinformatyczne@ahe.lodz.pl

Oceń kurs/szkolenie
4.8
Średnia ocena: 4.8 (Liczba ocen: 8)