Celem jest rozwój umiejętności w zakresie praktycznego i efektywnego wykorzystywania czasu pracy. Przygotowanie uczestników do procesu negocjacji oraz przygotowanie do rozpoznawania taktyk negocjacyjnych.
Szkolenie skierowane jest do
- Osób, które chcą podnieść swoje wyniki w sprzedaży, zakupach.
- Osób, które chcą lepiej i skuteczniej zarządzać relacjami z klientami
- Osób, które pracują negocjują .
W trakcie szkolenia Uczestnicy:
- Nauczą się efektywnie przygotowywać i planować negocjacje
- Dowiedzą się jakie cechy posiada skuteczny negocjator
- Poznają taktyki, techniki i triki negocjacyjne
- Dowiedzą się, jak rozpoznawać manipulację drugiej strony
- Udoskonalą swoje zdolności perswazyjne
- Poznają zasady wzmacniania swojej pozycji negocjacyjnej poprzez sygnały niewerbalne
- Poznasz najskuteczniejsze taktyki negocjacyjne i sposoby ich zastosowania.
- Popraw umiejętności komunikacyjne niezbędne w negocjacjach
- Zdobędą praktyczne doświadczenie negocjacyjne
- Otrzymaj informację zwrotną na temat swoich kompetencji negocjacyjnych
- Dowiedzą się, jak stosować techniki wspierające pozycję przed, w trakcie i po negocjacjach.
Negocjacje
- Efektywne zarządzanie konfliktem
- Twój profil radzenia sobie z konfliktem (kwestionariusz)
- Style zarządzania konfliktem w organizacji – kiedy korzystać z jakiego stylu
Dynamika negocjacji
- Proces, architektura, fazy
- BATNA (Best Alternative to a Negotiated Agreement) - Twoja alternatywa w negocjacjach
- WATNA (Worst Alternative to a Negotiated Agreement)
- ZOPA (Zone of Possible Agreement) - Strefa możliwego porozumienia w negocjacjach
- Narzędzia do planowania i przygotowania negocjacji – praca z praktycznymi narzędziami do wykorzystania w procesie przygotowań do negocjacji
Przygotowanie i planowanie negocjacji
- Przygotowanie do negocjacji
- Praktyczne narzędzia do planowania negocjacji
Komunikacja w negocjacjach
- Ćwiczenia mających na celu podniesienie zdolności komunikacyjnych w negocjacjach
- Argumentacja i perswazja w negocjacjach
- Emocje w negocjacjach
- Kłamstwo w negocjacjach
Strategie negocjacji a relacje z partnerem
- Rola siły w negocjacjach
- Strategie integratywne
- Strategie dystrybutywne
Wybrane taktyki i strategie negocjacyjne. Praktyczne ćwiczenia wdrażania technik negocjacyjnych
- Dobry-Zły policjant – czyli jak pokazać dwa oblicza podczas negocjacji?
- Krakowski targ – sprawiedliwie znaczy po równo?
- Pusty portfel – zbijanie ceny
- Nagroda w raju – czy obietnica przyszłych interesów jest wystarczająco atrakcyjna?
- Imadło – technika rosnących oczekiwań
- Manipulowanie czasem
- Jak się przed strategiami bronić?
- Jak je stosować?
- Impas w negocjacjach
Tricki w negocjacjach
- Poznaj tricki stosowane przez negocjatorów
- Poznaj praktyczne porady dotyczące prowadzenia negocjacji
Zmiana perspektywy i kreatywność w negocjacjach
- Zmiana perspektywy i jej znaczenie w negocjacjach
- Poszukiwanie alternatywnych rozwiązań problemu w negocjacjach
- Rola kreatywności w negocjacjach
- Ćwiczenia rozwijające kreatywność w negocjacjach
Autodiagnoza
- Feedback i analiza Twoich mocnych i słabych stron
Wieloletni certyfikowany trener szkoleń interpersonalnych.
Centrum Kształcenia Podyplomowego AHE
tel.: +48 42 29 95 633
ckpkursy@ahe.lodz.pl
Szkolenie posiada gwarancję satysfakcji co oznacza, że w przypadku uzasadnionego niezadowolenia ze szkolenia (tematyka szkolenia, nieodpowiednie prowadzenie przez trenera) zobowiązujemy się do powtórzenia szkolenia w dogodnym dla obu stron terminie, ze zmianą trenera bez kosztów. Podstawę do powtórzenia szkolenia stanowi analiza ankiet końcowych wypełnianych przez uczestników.