Dodane przez mbielski -
Cel

Celem jest rozwój umiejętności w zakresie praktycznego i efektywnego wykorzystywania czasu pracy. Przygotowanie uczestników do procesu negocjacji oraz przygotowanie do rozpoznawania taktyk negocjacyjnych.

Adresaci

Szkolenie skierowane jest do

  1. Osób, które chcą podnieść swoje wyniki w sprzedaży, zakupach.
  2. Osób, które chcą lepiej i skuteczniej zarządzać relacjami z klientami
  3. Osób, które pracują negocjują .
Czego uczestnik nauczy się na szkoleniu?

W trakcie szkolenia Uczestnicy:

  • Nauczą się efektywnie przygotowywać i planować negocjacje
  • Dowiedzą się jakie cechy posiada skuteczny negocjator
  • Poznają  taktyki, techniki i triki negocjacyjne
  • Dowiedzą się, jak rozpoznawać manipulację drugiej strony
  • Udoskonalą swoje zdolności perswazyjne
  • Poznają zasady wzmacniania swojej pozycji negocjacyjnej poprzez sygnały niewerbalne
  • Poznasz najskuteczniejsze taktyki negocjacyjne i sposoby ich zastosowania.
  • Popraw umiejętności komunikacyjne niezbędne w negocjacjach
  • Zdobędą praktyczne doświadczenie negocjacyjne
  • Otrzymaj  informację zwrotną na temat swoich kompetencji negocjacyjnych
  • Dowiedzą  się, jak stosować techniki wspierające pozycję przed, w trakcie i po negocjacjach.
Tematyka kursu

Negocjacje

  • Efektywne zarządzanie konfliktem
  • Twój profil radzenia sobie z konfliktem (kwestionariusz)
  • Style zarządzania konfliktem w organizacji – kiedy korzystać z jakiego stylu

Dynamika negocjacji

  • Proces, architektura, fazy
  • BATNA (Best Alternative to a Negotiated Agreement) - Twoja alternatywa w negocjacjach
  • WATNA (Worst Alternative to a Negotiated Agreement)
  • ZOPA (Zone of Possible Agreement) - Strefa możliwego porozumienia w negocjacjach
  • Narzędzia do planowania i przygotowania negocjacji – praca z praktycznymi narzędziami do wykorzystania w procesie przygotowań do negocjacji

Przygotowanie i planowanie negocjacji

  • Przygotowanie do negocjacji
  • Praktyczne narzędzia do planowania negocjacji

Komunikacja w negocjacjach

  • Ćwiczenia mających na celu podniesienie zdolności komunikacyjnych w negocjacjach
  • Argumentacja i perswazja w negocjacjach
  • Emocje w negocjacjach
  • Kłamstwo w negocjacjach

Strategie negocjacji a relacje z partnerem

  • Rola siły w negocjacjach
  • Strategie integratywne
  • Strategie dystrybutywne

Wybrane taktyki i strategie negocjacyjne. Praktyczne ćwiczenia wdrażania technik negocjacyjnych

  • Dobry-Zły policjant – czyli jak pokazać dwa oblicza podczas negocjacji?
  • Krakowski targ – sprawiedliwie znaczy po równo?
  • Pusty portfel – zbijanie ceny
  • Nagroda w raju – czy obietnica przyszłych interesów jest wystarczająco atrakcyjna?
  • Imadło – technika rosnących oczekiwań
  • Manipulowanie czasem
  • Jak się przed strategiami bronić?
  • Jak je stosować?
  • Impas w negocjacjach

Tricki w negocjacjach

  • Poznaj tricki stosowane przez negocjatorów
  • Poznaj praktyczne porady dotyczące prowadzenia negocjacji

Zmiana perspektywy i kreatywność w negocjacjach

  • Zmiana perspektywy i jej znaczenie w negocjacjach
  • Poszukiwanie alternatywnych rozwiązań problemu w negocjacjach
  • Rola kreatywności w negocjacjach
  • Ćwiczenia rozwijające kreatywność w negocjacjach

Autodiagnoza

  • Feedback i analiza Twoich mocnych i słabych stron
Prowadzący

Wieloletni certyfikowany trener szkoleń interpersonalnych.

Kontakt

Centrum Kształcenia Podyplomowego AHE
tel.: +48 42 29 95 633
ckpkursy@ahe.lodz.pl

Uwagi

Szkolenie posiada gwarancję satysfakcji co oznacza, że w przypadku uzasadnionego niezadowolenia ze szkolenia (tematyka szkolenia, nieodpowiednie prowadzenie przez trenera) zobowiązujemy się do powtórzenia szkolenia w dogodnym dla obu stron terminie, ze zmianą trenera bez kosztów. Podstawę do powtórzenia szkolenia stanowi analiza ankiet końcowych wypełnianych przez uczestników.

Miejsce:
ul. Pomorska 65, 90-218 Łódź lub ONLINE