2 semestry / Filia Trzcianka / Płatne w 8 ratach

CAŁKOWITY KOSZT STUDIÓW: 3 400 PLN

Dostępne miastaStudia Online
60% On-Line
40% stacjonarnie
Liczba zjazdów: 4

Cel Studiów

Studia o charakterze doskonalącym.

Design Thinking, poprzez swój uniwersalny charakter, ma szerokie zastosowanie wszędzie tam, gdzie pojawia się potrzeba rozwiązania problemów lub opracowania innowacyjnych rozwiązań. Jest to przede wszystkim konkretny sposób myślenia i działania, w którym wykorzystuje się wybrane metody i narzędzia. Design Thinking wspiera rozwój innowacji i daje gwarancję niestandardowych rozwiązań w każdym obszarze: biznes, przemysł, handel, edukacja, administracja.
Celem studiów  jest rozwój umiejętności  kreowania i wdrażania nowatorskich rozwiązań  m.in. w postaci nowych produktów (towarów lub usług),  wydarzeń, procesów, programów edukacyjnych czy modeli biznesowych. Warsztatowy charakter zajęć umożliwi rozwijanie myślenia skoncentrowanego na rozwiązaniach, które skutkuje tworzeniem użytecznych i twórczych rozwiązań.

Adresaci
  • właściciele i pracownicy MŚP, korporacji, szkół, administracji, fundacji - wszystkich organizacji, które poszukują innowacji opartych na rozpoznanych potrzebach klientów (użytkowników)
  • wszystkie osoby zainteresowane wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań
  • osoby odpowiedzialne  za sprzedaż, promocję, marketing lub planujące pracę w tych obszarach
  • kierownicy, menedżerowie produktów, projektów,
  • pracownicy działów Obsługi klienta, HR
  • trenerzy, coachowie, edukatorzy, doradcy, freelancerzy

Na studia zapraszamy osoby posiadające ukończone studia I lub II stopnia, które są zainteresowane Design Thinking oraz chcą kreować innowacyjne rozwiązania dla firmy w obliczu turbulentnego otoczenia, zmian i kryzysów.

W programie
  • Podstawy DT i budowanie procesu DT
  • Trening kreatywności ( style myślenia projektowego)
  • Design Thinking w projektowaniu pracy zespołu
  •  Design Thinking w projektowaniu komunikacji
  • Projektowanie produktów i usług
  • Myślenie wizualne/Visual Thinking
  • Marka osobista i neuromarketing
  • Budowanie i skalowanie modelu biznesowego
  • Zarządzania projektem innowacyjnym

Zajęcia prowadzone będą metodą warsztatów i projektów. Podstawą zaliczenia jest uzyskanie pozytywnej oceny z obrony projektu przygotowanego podczas pracy realizowanej w interdyscyplinarnych zespołach.

Korzyści

Uczestnik:

  1. pozna i nauczy się stosować metodę myślenia projektowego Design Thinking, przechodząc krok po kroku przez poszczególne jego stadia
  2. będzie gotowy na wyzwania współczesnego świata dzięki umiejętności tworzenia i wdrażania koncepcji w środowisko biznesowe, społeczne czy kulturowe
  3. opracuje własny, innowacyjny produkt lub usługę przechodząc przez etapy pracy projektowej: empatyzacja, definiowanie problemu, generowanie pomysłów, budowanie prototypu i testowanie
  4. nauczy się przełamywania schematów myślowych
  5. zastosuje wiedzę z zakresu neuromarketingu do planowania sprzedaży
  6. rozwinie umiejętności w zakresie:
  • koncentracji na potrzebach klienta
  • rozpoznawania stylów myślenia i działania w grupie oraz wykorzystywania ich do efektywnej współpracy
  • tworzenia strategii biznesowych w oparciu o design
  • wizualizowania przyszłych scenariuszy rozwoju firmy
  • kreowania innowacji
  • projektowania usług i doświadczeń klientów/użytkowników
  • tworzenia spójnej komunikacji wizualnej
  • utrzymywania zaangażowania w grupie projektowej
     
Czas trwania

2 semestry, 180h, 6 spotkań online + 4 zjazdy stacjonarne w Trzciacne

Opiekun merytoryczny

Danuta Kitowska – mgr chemii, dr pedagogiki, trener, andragog, sketchnoter, nauczyciel akademicki, twórca UTW w regionie, przewodnicząca rady programowej UTW w Złotowie, promotor technik wizualnych. Od 2013 konsultant w Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Pile, współwłaściciel mikroprzedsiębiorstwa Pracownia Edukacyjna Danuta Kitowska (prowadzenie szkoleń dla biznesu i oświaty, realizacja eksperymentu dotyczącego efektywnych technik uczenia się młodzieży i dorosłych, realizacja graphic recordingu podczas konferencji biznesowych i edukacyjnych). Właścicielka marki nauczona.pl - blog poświęcony rozwojowi i edukacji w każdym wieku (fp, grupy Nauczyciele się uczą, Nauczyciele w sieci). Współtwórca projektu nauczycielwsieci.pl.
Doświadczenie zawodowe – nauczyciel chemii, nauczyciel akademicki (WSB w Pile, WSG w Bydgoszczy, KPSW w Bydgoszczy) realizowanie zajęć na studiach I i II stopnia oraz studiach podyplomowych, przedmioty: zarządzanie wiedzą, rozwój pracownika i szkolenia, metodyka kształcenia dorosłych, myślenie wizualne w komunikacji, myślenie wizualne w zarządzaniu i in. Promotor wielu prac dyplomowych z zakresu edukacji i zarządzania. Autorka wielu programów szkoleń dla dorosłych, programów studiów podyplomowych oraz nowatorskich kursów z zakresu myślenia wizualnego oraz kursów efektywności uczenia się. Współautorka i autorka książek dla nauczycieli: Nauczyciel-wychowawcą, Jak planować pracę wychowawczą/, Jak uczyć uczenia się?

Kadra

Monika Kłos - doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Dyplomowany Coach. Członkini Polskiego Towarzystwa Psychologii i Coachingu. Licencjonowana trenerka Structogramu. Trenerka biznesu pracuje z przedsiębiorstwami w zakresie komunikacji, strategii biznesowych i rozwojowych. Członek Rady Izby Gospodarczej Północnej Wielkopolski – lider projektu komunikacyjnego w Izbie. Ekspertka zakresie neurodydaktyki – Współautorka innowacji społecznej stworzonej metodą Design Thinking dla osób dorosłych pt. Neurorozwojownik. Autorka wielu publikacji naukowych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania projektami. Członkini projektów międzynarodowych. Odbyła staże zagraniczne w krajach: Francja, Niemcy, Litwa, Węgry, Rumunia, Czechy, Anglia. Pasjonatka i zwolenniczka wdrożeń w przedsiębiorstwach, wykorzystujących badania na mózgiem ludzkim w obszarze komunikacji, przywództwa, budowania zespołu i sprzedaży.

Adam Zemełka - doktor nauk o zdrowiu oraz doktor nauk społecznych w zakresie psychologii. Zajmuje się psychologią stosowaną w obszarze biznesu, rozwoju osobistego człowieka oraz edukacji. Drugim obszarem jego zainteresowań jest neuronauka w jej praktycznych wymiarach, wśród których należy wymienić przede wszystkim neuromarketing. Od lat prowadzi zajęcia na warszawskich i poznańskich uczelniach. Współpracownik i trener w ogólnopolskich firmach szkoleniowych. Sprawował wyższe funkcje menedżerskie w organizacjach oświatowych. Autor książek i artykułów poświęconych neuronauce i psychologii.

Wymagane dokumenty
  • podpisana kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych
  • oświadczenie o zgodności danych (dostępny w WPS po rejestracji)
  • umowa (dostępna w WPS po rejestracji)

Jak wygląda proces rekrutacji? https://tiny.pl/r1z5v

Organizacja

Organizatorem studiów podyplomowych jest Centrum Kształcenia Podyplomowego AHE w Łodzi. Zajęcia stacjonarne realizowane są w Filii AHE w Trzciance.

Partnerem studiów jest Pracownia Edukacyjna Danuta Kitowska

 

Informacje dodatkowe

Rekrutacja na wszystkie kierunki w ofercie CKP prowadzona jest dwa razy w roku:

  • Rekrutacja na semestr zimowy - zapisy prowadzone w miesiącach czerwiec-wrzesień, planowany termin rozpoczęcia zajęć koniec października/początek listopada
  • Rekrutacja na semestr letni - zapisy prowadzone w miesiąch styczeń-luty, planowany termin rozpoczęcia zajęć koniec marca/początek kwietnia

Dolny pasek

UWAGA! REKRUTACJA NA STUDIA PODYPLOMOWE ZOSTAŁA PRZEDŁUŻONA DO 15.10.2021 ROKU. DLA STUDENTÓW I ABSOLWENTÓW AHE MAMY 10% ZNIŻKI! TYLKO U NAS 0 ZŁ WPISOWEGO! SPRAWDŹ NASZE NOWOŚCI!
TRWA REKRUTACJA NA SEMESTR ZIMOWY 2021/2022! ZAPISZ SIĘ DO 21 WRZEŚNIA 2021 R. I ZDOBĄDŹ 5% ZNIŻKI NA CAŁE STUDIA PODYPLOMOWE! DLA STUDENTÓW I ABSOLWENTÓW AHE MAMY 10% ZNIŻKI! TYLKO U NAS 0 ZŁ WPISOWEGO! SPRAWDŹ NASZE NOWOŚCI!