Uzupełnienie/poszerzenie umiejętności w zakresie tworzenia komunikatu wizualnego, posługiwania się programami graficznymi, publikowania komunikatów w mediach, promocji, tworzenia reklam. Zdobycie praktycznych umiejętności realizacji przekazu reklamowego.
AdresaciStudia adresujemy do osób, które chcą nabyć lub poszerzyć umiejętności i kompetencje w zakresie formułowania komunikatów wizualnych, z wykorzystaniem ich w promocji, reklamie i marketingu. Kierunek szczególnie polecamy webmasterom, odpowiedzialnym za opracowanie koncepcji wizualnej stron www, absolwentom filologii polskiej i kulturoznawstwa, których praca związana jest z kreowaniem wizerunku firmy. Wszyscy, którzy chcą rozwinąć swoje kompetencje w posługiwaniu się programami graficznymi.
W programieW programie m.in.:
- Prezentacje multimedialne – narzędzia, zasady kompozycji, estetyka projektu
- Praca w programach wektorowych i bitmapowych (Ilustrator, Coral, Photoshop)
- Opracowanie autorskiej koncepcji komunikatu wizualnego dla różnych mediów (publikacja w druku i w Internecie)
- Przygotowanie koncepcji wizualnej strony www
- Desing thinking – opracowanie koncepcji produktu
- Typografia – stosowanie fontów w projektowaniu graficznym
- Systemy identyfikacji wizualnej – przygotowanie do zastosowania projektu dla różnych mediów, formatów i przestrzeni
- Montaż krótkich form video i audio
- Tworzenie grafiki multimedialnej i interaktywnej
- Działania Intermedialne w komunikacji wizualnej
Po ukończeniu studiów, absolwent zdobędzie umiejętność wyrażania koncepcji kreatywnych i pomysłów reklamowych w formie graficznej, tworzenia skutecznej reklamy, przygotowania projektu w odpowiednim formacie gotowym do publikacji w różnych mediach.
Czas trwania2 semestry
Opiekun merytorycznydr hab. Elżbieta Dul-Ledwosińska
KadraWśród naszej kadry znajdują się praktycy zajmujący się projektowaniem i pracą kreatywną, wykładowcy kierunku grafika.
Wymagane dokumenty- podpisana kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych
- formularz zgłoszeniowy
Organizatorem studiów podyplomowych Komunikacja wizualna i projektowanie graficzne w mediach jest Centrum Kształcenia Podyplomowego Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi.
Informacje dodatkoweRekrutacja prowadzona jest dwa razy w roku w terminach:
- czerwiec-wrzesień – Rekrutacja na semestr zimowy
- styczeń-luty – Rekrutacja na semestr letni